- Model počítače z hlediska programátora. Vývojové prostředí jazyka.
- Proměnné, reprezetace datových typů, konstanty, přiřazovací příkaz.
- Funkce a procedury (způsoby volání a předávání parametrů, globální a lokální proměnné).
- Vestavěné prvky jazyka, vstupy a výstupy.
- Příkazy pro řízení běhu, podmíněné příkazy a cykly.
- Práce se strukturovanou proměnnou.
- Strukturované a objektově orientované programování, programování řízené událostmi.
- Aplikační knihovny objektů.
- Základy simulace, využití numerických metod.
- Animační techniky, programový projekt.
- Práce se souborovým systémem, algoritmy datových konverzí.
- Příklady řešení inženýrských úloh. Statistické a optimalizační problémy, počáteční úloha.
- Příklady řešení inženýrských úloh. Pokročilé řešení a animace velkých deformací.